Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Ik streef ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 14 uur zijn besteld, binnen 1 à 2 dagen te (laten) bezorgen. Bestel je kleding of accessoires? Deze hebben een langere levertijd van 1 à 2 weken.
Het kan voorkomen dat een wijn tijdelijk niet meer op voorraad is. In dat geval neem ik zo snel mogelijk contact met je op.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
PostNL zorgt voor de levering.
Let op! Wijn wordt altijd geleverd met een leeftijdscheck aan de deur. Kun je geen legitimatie laten zien? Dan kun je jouw bestelling niet in ontvangst nemen.
Wat zijn de verzendkosten?
Woon je in Utrecht of omgeving? Dan komt ik waarschijnlijk zelf je wijn bezorgen, en ook in de randstad kan het zijn dat ik persoonlijk je wijn komt brengen. Woon je daarbuiten? Dan zorgt PostNL voor de verzending.
Levering in Utrecht is gratis. De verzendkosten voor afleveradressen in de rest van Nederland bedragen €12,50 per bestelling, ongeacht het aantal flessen of dozen. Bestellingen boven de €150 worden gratis binnen Nederland verzonden.
Helaas kan ik geen gratis verzending van kleding en accessoires aanbieden, verzendkosten van deze producten zijn afhankelijk van hoeveel je besteld.
Kan ik de wijn op een ander adres laten bezorgen?
Wil je de wijn op ander adres laten bezorgen? Dat kan! Vink de checkbox aan op de pagina waar je het factuuradres invult om zo een ander bezorgadres in te kunnen vullen. Let wel op dat de ontvanger zich moet kunnen legitimeren.
Kan ik een bestelling op een postbusadres laten bezorgen?
Nee, het is niet mogelijk om je bestelling op een postbus te laten bezorgen.
Kan ik een bestelling als cadeau laten bezorgen?
Alle wijnen en wijnpakketten uit het assortiment kan je als cadeau laten bezorgen. Zo kan je iemand een verjaardagscadeau, een bedankje of zomaar een leuke verrassing sturen. Wijnen of wijnpakketten als cadeau versturen is heel eenvoudig. Het enige dat je tijdens het bestellen van de wijn hoeft te doen, is het afleveradres wijzigen en eventueel een persoonlijke tekst invoeren.
Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Ik ben niet thuis tijdens bezorging. Wat gebeurt er dan?
Als ik zelf de wijn kom brengen dan neem ik van te voren contact met je op om de tijd af te stemmen. Als je wijn door PostNL wordt bezorgd en mocht het zo zijn dat je niet thuis bent dan probeert PostNL het de volgende dag nogmaals. Met uitzondering van zondag. Je kunt er ook voor kiezen om een afhaallocatie te selecteren. Dan kies je zelf je moment uit.
Wat als ik geen legitimatie aan de bezorger kan laten zien?
Kun je geen legitimatie laten zien? Dan kun je jouw bestelling niet in ontvangst nemen. De bezorger legt je uit hoe en waar je het pakket op vertoon van je legitimatie alsnog kan ophalen.